Dołącz do czytelników
Brak wyników

BIGFORMAT.tv i Fundacja ITAKA nawiązały stałą współpracę

Artykuł | 13 stycznia 2016 |
176

W styczniu br. Fundacja ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych oraz BIGFORMAT.tv - ogólnopolska sieć Digital Out of Home nawiązały stałą współpracę. W jej ramach na ekranach reklamowych DOOH należących do BIGFORMAT.tv będą publikowane informacje o aktualnych zaginięciach. Rocznie w Polsce dochodzi do zaginięcia ponad 20 tysięcy osób, w tym około 8 tysięcy dzieci. O skuteczności poszukiwań decyduje szybkość podjętych działań. Im więcej osób zetknie się ze zdjęciem osoby w krótkim czasie od jej zaginięcia, tym większe szanse na szczęśliwe odnalezienie. Właśnie dlatego chcemy skorzystać z możliwości automatycznej publikacji informacji o najnowszych zaginięciach na nośnikach DOOH – podkreśla Prezes Fundacji ITAKA, Alicja Tomaszewska. Fundacja ITAKA prowadzi bazę osób zaginionych na stronie www.zaginieni.pl oraz publikuje zdjęcia w mediach. Od początku stycznia br. wizerunki zaginionych pojawiają się także na wielkoformatowych ekranach Digital Out of Home należących do spółki BIGFORMAT.tv oraz na 22 ekranach sieci UNDERBOARD w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie. System stworzony przez BIGFORMAT.tv automatycznie pobiera imię, nazwisko i zdjęcie osoby, która została ostatnio dodana do bazy osób zaginionych znajdującej się na stronie www.zaginieni.pl. Następnie informacje są publikowane w czasie rzeczywistym na ekranach DOOH w przestrzeni miejskiej. Istnieje również możliwość wyboru nośników znajdujących s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy