Bezpieczny system reklamowy z Google - prezentujemy wyniki raportu Trust & Safety in Ads

Aktualności
Tworzenie zdrowego i zrównoważonego ekosystemu reklamy internetowej to coś, nad czym pracujemy od prawie 20 lat. Robimy co w naszej mocy, aby skutecznie chronić użytkowników, reklamodawców, wydawców i wszystkich tych, dzięki którym internet jest użytecznym miejscem, przed szkodliwą reklamą. Jest to możliwe dzięki nieustającym staraniom naszych zespołów i rosnącym technologicznym możliwościom jakimi dysponujemy. Każdego roku dzielimy się z Wami najważniejszymi osiągnięciami i efektami wprowadzanych przez nas działań, których zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa w środowisku reklamy internetowej.

 

POLECAMY

Dziesiątki nowych zasad, by zlikwidować miliardy złych reklam

W 2018 roku stawialiśmy czoła wielu nowym wyzwaniom związanym z wykorzystaniem reklamy do oszustwa. Stworzyliśmy między innymi nowe zasady umożliwiające blokowanie reklam od podmiotów oferujących poręczenia za kaucją, ponieważ dostrzegliśmy, że w tym sektorze często dochodzi do nadużyć wykorzystujących ufność odbiorców. Ze względu na wzrost liczby wątpliwych ofert wprowadziliśmy nowe zasady także dla reklam ośrodków odwykowych. Po konsultacjach z ekspertami, ograniczyliśmy dostęp do tego sektora i oferujemy go tylko certyfikowanym organizacjom. Łącznie w 2018 roku pojawiło się 31 nowych standardów reklamowych, które mają zredukować liczbę możliwych oszustw w obszarach takich jak drugi obieg bilet...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy