Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bezpiecznie do celu

Artykuł | 10 sierpnia 2016 |
219
Warszawa, 8 sierpnia 2016 – Shell, wiodący koncern energetyczny, od lat za priorytet swojej działalności uznaje poprawę bezpieczeństwa na drogach. W tym roku, w ramach realizacji przyjętych celów, rozpoczął działania skierowane do przyszłych kierowców i młodych użytkowników samochodów.

Warszawa, 8 sierpnia 2016 – Shell, wiodący koncern energetyczny, od lat za priorytet swojej działalności uznaje poprawę bezpieczeństwa na drogach. W tym roku, w ramach realizacji przyjętych celów, rozpoczął działania skierowane do przyszłych kierowców
i młodych użytkowników samochodów.

POLECAMY

Bezpieczeństwo jest kluczowe w strategii firmy, dlatego Shell od lat wspiera inicjatywy mające na celu jego poprawę. Przykładem jest rokrocznie organizowany Dzień Bezpieczeństwa. Tegoroczna,
10. edycja odbyła się pod hasłem „Wspólnymi siłami osiągamy CEL ZERO”. Shell dąży do „Celu Zero”, który zakłada, funkcjonowanie bez wypadków, dzięki stosowaniu zasad bezpieczeństwa
i zwalczaniu przyczyn zachowań stwarzających potencjalne zagrożenie dla ludzi i środowiska. 

Shell Polska został również sygnatariuszem Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Jest to inicjatywa Komisji Europejskiej skierowana do wszystkich instytucji, które pragną podjąć działania na rzecz bezpieczeństwa na drodze zrzeszająca jednostki publiczne i prywatne. Wcieliły one w życie działania i inicjatywy związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego skierowane
do ich członków, pracowników oraz pozostałej części społeczeństwa obywatelskiego. Każdy sygnatariusz Karty zobowiązał się podjąć działania, które wpłyną na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Lepiej zapobiegać niż leczyć!

Wykorzystując potencjał wcześniejszych inicjatyw oraz mając świadomość wagi edukacji motoryzacyjnej Shell od lipca 2016 roku rozpoczął działania skierowane do potencjalnych
i początkujących kierowców.  Partnerstwo z  „Akademią Auto Świat”, której priorytetem jest wzrost jakości kształcenia, jest kluczowym elementem strategii zapobiegania niepożądanym, stwarzającym zagrożenie zachowaniom, a tym samym krokiem w kierunku poprawy bezpieczeństwa na drodze.

Dzięki strategicznemu partnerstwu marka Shell towarzyszyć będzie młodym kierowcom w trakcie całe...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy