Dołącz do czytelników
Brak wyników

Berlin E-commerce Expo 2017

Artykuł | 6 lutego 2017 |
198
E-commerce Berlin Expo 2017: “W 1 sekundzie tracisz 7 klientów”- Google.

E-commerce Berlin Expo 2017: “W 1 sekundzie tracisz 7 klientów”- Google.

POLECAMY

2 lutego 2017r. odbyło się E-commerce Berlin Expo, wydarzenie gromadzące najważniejszych uczestników branży - od dystrybutorów platform, przez dostawców hostingu, programy zapewniające bezpieczeństwo, czy systemy płatności, po dostawców rozwiązań marketingowych. W oryginalnej przestrzeni XIX-wiecznego Dworca Drezneńskiego znanej obecnie jako Station Berlin, swoją ofertę pokazało blisko 80 wystawców, na 4 scenach odbyły się 32 prezentacje opowiadające o najnowszych trendach, wyzwaniach i rozwiązaniach dla handlu online. Wydarzenie odwiedziło około 3000 uczestników. Na miejscu pojawili się też eksperci z ShopAlike, którzy zdali nam relację.

 

Jakie tematy dominowały? Dużo miejsca poświęcono ekspansji na nowe rynki - w szczególności Chiny i Rosję. Przedstawiciele m.in. Alibaba Group (Karl Wehner), czy Yandex (Dominik Johnson) opowiedzieli o specyfice tych rynków, czy dominujących tam trendach w marketingu online. Ponadto nadal na fali są social media. Obecność e-commerce w mediach społecznościowych była tematem  prezentacji m.in. Kamila Glenszczyka z Google Ireland (“The power of YouTube…”), czy Petera Podolinsky’ego z ROI Hunter (“The future of Facebook performance marketing…”). Dużo też mówiło się o indywidualizacji przekazu (m.in prezentacja Macieja Wyszynskiego z Sociomantic Labs), performance marketingu i programmaticu (m.in. Bjorn Espenes, FINCH), optymalizacji działań SEO (Fernando Angulo, SEMrush), czy e-commerce opartym o dane (m.in. Moritz Corbelin z Otto Group).

 

Co zatem decyduje dziś o sukcesie e-commerce? W dużym skrócie, najważniejsza jest budowa samej platformy: szybkość jej ładowania- gdy przekracza 4 sekundy, prawdopodobnie klient nigdy do nas nie wróci; “w jednej sekundzie tracisz siedmiu klientów” podsumowała Laurence Kozera (Foucault) z Google; poza tym wielokanałowość i dopasowanie do urządzenia to...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy