Dołącz do czytelników
Brak wyników

Beacony sposobem na millenialsów

Artykuł | 26 kwietnia 2016 |
188
Obecni 20- i 30-latkowie chętnie sięgają po nowe technologie, również podczas zakupów. Aplikacje mobilne kontaktujące się z beaconami to sposób na dotarcie do millenialsów, którzy łączą proces zakupowy online z offline. Potwierdzają to dane z niedawnej Nocy Zakupów, która odbyła się w jednym z polskich centrów handlowych.

Obecni 20- i 30-latkowie chętnie sięgają po nowe technologie, również podczas zakupów. Aplikacje mobilne kontaktujące się z beaconami to sposób na dotarcie do millenialsów, którzy łączą proces zakupowy online z offline. Potwierdzają to dane z niedawnej Nocy Zakupów, która odbyła się w jednym z polskich centrów handlowych.

POLECAMY

Jak podaje raport „E-commerce w Polsce 2015” autorstwa Gemius,  osoby w wieku 25–34 lata stanowią 1/3 klientów robiących zakupy przez internet. To jednocześnie grupa, która wciąż chętnie odwiedza sklepy stacjonarne i galerie handlowe. Nie rozdzielają oni zakupów na online i offline, a funkcjonują w nich równocześnie – kupują przez internet, odbierają w sklepie, wykorzystują zniżki z maila w sklepie stacjonarnym lub papierowe kupony rabatowe w e-sklepie – i wymagają zrozumienia dla takiego podejście od firm, których produkty wybierają.

Łączenie wielu kanałów sprzedaży i komunikacja poprzez ulubiony rekwizyt millenialsów – smartfon – sprawia, że narzędziem zdobywających przychylność tej grupy są beacony. Potwierdziły to dane firmy Syngeos, która dostarcza technologię beaconów galerii Gemini Park w Bielsku-Białej. Podczas Nocy Zakupów, 15 kwietnia br., najemcy galerii przygotowali 70 ofert, wysyłanych za pomocą beaconów na telefony komórkowe klientów, znajdujących się w pobliżu i posiadających aplikację MyPromo. Ponad 60 proc. konsumentów, którzy skorzystali z promocji poprzez aplikację stanowili millenialsi, czyli osoby w wieku 20-40 lat.

Millenialsi są bardziej otwarci na spontaniczne decyzje zakupowe, chętniej wykorzystują promocje odbierane na miejscu zakupów niż poprzedzające ich pokolenie X, które z kolei przychodzi do sklepu w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy