Dołącz do czytelników
Brak wyników

BBDO rozbudowuje digital

Artykuł | 25 stycznia 2017 |
211
Do zespołu dołączyła Magdalena Bauer jako digital account manager. Magda pracowała wcześniej w takich agencjach, jak Artegence, Uselab i Deloitte Digital. Brała również udział w projektach zagranicznych w Londynie i Dubaju dla branży Fintech. Ukończyła studia na wydziale Organizacja Produkcji Filmowej i TV oraz User Experience Design. W BBDO będzie odpowiadała za obsługę projektów digitalowych z portfolio agencji.

Do zespołu dołączyła Magdalena Bauer jako digital account manager. Magda pracowała wcześniej w takich agencjach, jak Artegence, Uselab i Deloitte Digital. Brała również udział w projektach zagranicznych w Londynie i Dubaju dla branży Fintech. Ukończyła studia na wydziale Organizacja Produkcji Filmowej i TV oraz User Experience Design. W BBDO będzie odpowiadała za obsługę projektów digitalowych z portfolio agencji.

POLECAMY

Joanna Komorowska do...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy