Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bartłomiej Gontarz w White Paper Agency

Artykuł | 2 czerwca 2016 |
195
Bartłomiej Gontarz objął nowo utworzone stanowisko Head of Innovation w agencji White Paper Agency. Jako Head of Innovation w White Paper Agency Bartłomiej Gontarz zajmuje się rozwojem struktury, produktów i usług agencji, dbając jednocześnie o stały rozwój kompetencji członków zespołu. Do jego obowiązków należy również dobór i współpraca z partnerami technologicznymi oraz dostawcami usług dla agencji.
Bartłomiej Gontarz objął nowo utworzone stanowisko Head of Innovation w agencji White Paper Agency.

Jako Head of Innovation w White Paper Agency Bartłomiej Gontarz zajmuje się rozwojem struktury, produktów i usług agencji, dbając jednocześnie o stały rozwój kompetencji członków zespołu. Do jego obowiązków należy również dobór i współpraca z partnerami technologicznymi oraz dostawcami usług dla agencji.

POLECAMY

Bartłomiej Gontarz jest związany z branżą reklamy od 2006 roku. W 2007 r. stworzył w domu mediowym ZenithOptimedia jedną z pierwszych wówczas komórek wyspecjalizowanych w obsłudze SEM. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę po stronie wydawcy – w Wirtualnej Polsce kierował działem zajmującym się reklamą w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM), SEO oraz WoMM. Ostatnio pracował w Starcom Mediavest Group jako Business Integration Manager, gdzie zarządzał zespołem zajmującym się działaniami...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy