Jako Head of Innovation w White Paper Agency Bartłomiej Gontarz zajmuje się rozwojem struktury, produktów i usług agencji, dbając jednocześnie o stały rozwój kompetencji członków zespołu. Do jego obowiązków należy również dobór i współpraca z partnerami technologicznymi oraz dostawcami usług dla agencji.
POLECAMY
Bartłomiej Gontarz jest związany z branżą reklamy od 2006 roku. W 2007 r. stworzył w domu mediowym ZenithOptimedia jedną z pierwszych wówczas komórek wyspecjalizowanych w obsłudze SEM. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę po stronie wydawcy – w Wirtualnej Polsce kierował działem zajmującym się reklamą w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM), SEO oraz WoMM. Ostatnio pracował w Starcom Mediavest Group jako Business Integration Manager, gdzie zarządzał zespołem zajmującym się działaniami...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!