Marka wódki Barmańska rozpoczyna nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w kraju domówkę: Barmańska Big Before.
Marka wódki Barmańska rozpoczyna nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w kraju domówkę: Barmańska Big Before.
9 Czerwca na terenie całej Polski w tym samym czasie odbędzie się tysiąc zorganizowanych przez Ambasadorów Barmańskiej imprez z przewidywanym udziałem 35 tysięcy uczestników.
Za koncepcję i realizację tych działań odpowiada agencja Faster&Better. W ramach powierzonej przez firmę Jantoń komunikacji agencja odpowiada za całość egzekucji digitlowej, BTL...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły