Dołącz do czytelników
Brak wyników

Barbara Sołtysińska uruchamia technologię indaHash

Artykuł | 8 marca 2016 |
214
Oficjalnie ruszyła międzynarodowa platforma indaHash.com, dzięki której  reklamodawcy w kilka minut dotrą do tysięcy wpływowych Instagramerów, a użytkownicy Instagrama będą mogli zarabiać na swoich pasjach.

Oficjalnie ruszyła międzynarodowa platforma indaHash.com, dzięki której  reklamodawcy w kilka minut dotrą do tysięcy wpływowych Instagramerów, a użytkownicy Instagrama będą mogli zarabiać na swoich pasjach.

POLECAMY

Ruszyła platforma indaHash.com umożliwiająca agencjom szybką i zautomatyzowaną współpracę z tysiącami  Instagramerów. Już przed oficjalnym startem w aplikacji zarejestrowało się ponad 35 000 użytkowników-instagramerów docierających do ponad 65 000 000 followersów na Instagramie.  indaHash.com wchodzi obecnie również do Niemiec i Wielkiej Brytanii.  Projekt został stworzony przez  współzałożycielkę LifeTube Barbarę Sołtysińską, a za jego rozwój na rynku polskim odpowiada Marta Zarosa, która przez ostatnie 6 lat była managerem w MediaCom.

Czym jest indaHash.com?

indaHash łączy świat marek ze światem Instagramerów poprzez aplikację. W tej chwili zarejestrowanych jest w niej ponad 35 000 aktywnych influencerów serwisu Instagram, którzy dają potencjalny zasięg na poziomie ponad 65 000 000 followersów. Pierwsze kampanie przez indaHash.com zrealizowane zostały już dla takich marek, jak: McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta, KFC, Danone, Nestle Fitness, Adidas, Disney, Rexona czy Electrolux.

Współpraca z influencerami na YouTube i innych platformach wiąże się często z negocjacjami, podpisywaniem indywidualnych umów i wieloma operacyjnymi trudnościami - tłumaczy Barbara Sołtysińska,  przez IAB uznana za Człowieka Roku 2015 (Mixx Awards). Działania content marketingowe na YouTube bardzo trudno jest automatyzować, dlatego też postanowiliśmy stworzyć międzynarodową platformę, która pozwoli zautomatyzować działania influencerów, ale na Instagramie. Publikowane tam są przede wszystkim zdjęcia, więc proces współpracy z influencerami może być znacznie szybszy i zdecydowanie prostszy. Dzięki automatyzacji przez indaHash.com, ograniczamy formalności do minimum i stawiamy na efekt - dodaje Sołtysińska. Dzięki platformie indaHash.com reklamodawca, poprzez  technologię, w kilka minut może wejść we współpracę z setkami, a nawet kilkoma tysiącami Instagramerów, bez żadnych dodatkowych formalności. Co więcej, marka nabywa prawa do wykorzystania opublikowanych przez Instagramerów zdjęć do swoich kampanii w digitalu.  

Jak działa indaHash.com?

Największą zaletą indaHash.com jest dostęp do setek Instagramerów w zautomatyzowany  sposób poprzez aplikację mobilną. Agencja (we współpracy z działem New Business indaHash.com lub samodzielnie) na stronie www.indaHash.com konfiguruje kampanię dla influencerów i określa, z jakimi Instagramerami chciałaby współpracować (minimalna i maksymalna liczba followersów Instagramera; płeć; wiek; kategoria tematyczna; kraj). Może też wykluczyć Instagramerów lub wybrać konkretne konta. Następnie:

Ustala krótkie zadanie (“2-zdaniowy brief”) dla Instagramera – co powinno znaleźć się na zdjęciu dla marki (autorski pomysł Instagramera na realizację zadania lub udostępnienie gotowej grafiki). Określa czas i budżet kampanii. Definiuje @tag oraz #hashtag, które mają zostać użyte w kampanii (w opisie zdjęcia). Instagramerzy dostają powiadomienie o nowej kampanii poprzez aplikację w swoim telefonie i, jeśli kampania im odpowiada, realizują zadanie. Posty akceptowane są przez moderatora indaHash, Instagramerzy otrzymują wynagrodzenie, a reklamodawca pełen raport wraz ze zdjęciami, do których otrzymuje prawa

Jak indaHash działa dla reklamodawcy? Zobacz film:

//www.youtube.com/watch?v=9SC2rIOFG7Y

Plany...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy