Dołącz do czytelników
Brak wyników

Barbara Boszczyk jako Communications Manager zajmie się obsługą Grupy TVN w Starcomie

Artykuł | 8 września 2016 |
189
Barbara Boszczyk, ostatnio  Media Manager  w domu mediowym Initiative Warszawa, dołączyła do agencji Starcom Polska na stanowiska Communications Managera, odpowiedzialnego za obsługę m.in. Grupy TVN w zakresie strategii komunikacji, planowania i zakupu wszystkich mediów.

Barbara Boszczyk, ostatnio  Media Manager  w domu mediowym Initiative Warszawa, dołączyła do agencji Starcom Polska na stanowiska Communications Managera, odpowiedzialnego za obsługę m.in. Grupy TVN w zakresie strategii komunikacji, planowania i zakupu wszystkich mediów.

POLECAMY

Barbara Boszczyk rozpoczęła karierę w branży marketingowej w 2007 r. Pracowała w domach mediowych MEC oraz Initiative Warszawa. Opiekowała się takimi klientami jak Orange, Coty, Johnson&Johnson, a ostatnio BMW Group. Jest absolwentką socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie interesuje się designem i projektowaniem wnętrz.  

 

O AGENCJI STARCOM

Starcom jest globalną agencją należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 250 ekspertów i korzysta z kompetencji specjalistycznych departamentów i agencji działających w strukturach Publicis Media. Samodzielnie oraz działając w ramach Publicis Media dostarcza klientom wszystkie kluczo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy