Dołącz do czytelników
Brak wyników

BANK BPH PROMUJE KONTO DLA START-UPÓW I KREDYTY DLA MAŁYCH FIRM

Artykuł | 28 maja 2015 |
180
Tanie konto i obsługa bankowa, niedrogie kredyty – tego najczęściej oczekują małe firmy, które stoją przed wyborem banku. Właśnie na te elementy zwraca uwagę najnowsza kampania promocyjna Banku BPH, skierowana do właścicieli małych firm, wykorzystująca Internet jako kanał najlepiej dopasowany do tej grupy odbiorców.

Tanie konto i obsługa bankowa, niedrogie kredyty – tego najczęściej oczekują małe firmy, które stoją przed wyborem banku. Właśnie na te elementy zwraca uwagę najnowsza kampania promocyjna Banku BPH, skierowana do właścicieli małych firm, wykorzystująca Internet jako kanał najlepiej dopasowany do tej grupy odbiorców.

Bank BPH rozpoczyna kampanię promocyjną konta firmowego Biznes Symetria Direct i kredytów dla małych firm. Przekaz koncentruje się na korzyściach płynących z wykorzystania obu produktów.

W przypadku konta wyeksponowana została możliwość bezpłatnego otwarcia i prowadzenia rachunku, bezpłatne internetowe przelewy do ZUS i Urzędu Skarbowego, a także możliwość otrzymania karty MasterCard Business Access, dzięki której można wygodnie płacić, również w Internecie, a także bezpłatnie wypłacać gotówkę z bankomatów w całej Polsce.

Z kolei w kampanii kredytów główny nacisk położony został na niski koszt finansowania. Małe firmy, zaciągające w Banku BPH kredyt, mogą uzyskać zerową marżę przez 3 miesiące od dnia uruchomienia kredytu, natomiast firmy przenoszące do Banku BPH kredyt z innego banku mogą liczyć na marżę niższą nawet o 1 punkt procentowy (w porównaniu z oprocentowaniem przenoszonego kredytu), nie zapłacą też prowizji...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy