Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bank BPH dołącza do kampanii Warto Kartą. Mobilne terminale w promocyjnej cenie 1 zł netto.

Artykuł | 18 marca 2015 |
197
·         Do grona partnerów kampanii Warto Kartą dołączył Bank BPH.

·         Do grona partnerów kampanii Warto Kartą dołączył Bank BPH.

POLECAMY

·         Okres rejestracji uczestników programu testowego został przedłużony do 31 marca.

·         Przedsiębiorcy, którzy chcą przez 3 miesiące bezpłatnie testować rozwiązanie mPOS – kompaktowych rozmiarów terminal umożliwiający akceptowanie kart płatniczych za pomocą smartfona – zyskują dodatkową szansę, by zgłosić swój udział w akcji.

·         Dzięki partnerstwu Banku BPH, po zakończeniu testów, przedsiębiorcy będą mogli zakupić urządzenie w promocyjnej cenie 1 zł netto.

·         Kampania Warto Kartą skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm, w szczególności z branż prawniczej, medycznej, kosmetycznej, fryzjerskiej i gastronomicznej.

·         Organizatorem kampanii jest Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności, wspierane przez partnerów: Bank BPH, MasterCard oraz firmę Ingenico.

Przedsiębiorcy zyskują dodatkową szansę, by bezpłatnie przez 3 miesiące testować mobilny terminal płatniczy, w skrócie mPOS – rozwiązanie umożliwiające łatwe, szybkie i tanie akceptowanie kart płatniczych. Jest to możliwe dzięki przedłużeniu do końca marca rejestracji do udziału w kampanii Warto Kartą, organizowanej przez Polskie ePłatności przy wsparciu partnerów: Banku BPH, MasterCard oraz firmy Ingenico. Aby wziąć udział w programie testowym, wystarczy do 31 marca zarejestrować firmę na stronie www.wartokarta.pl.

- Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie przedsiębiorców udziałem w kampanii Warto Kartą. Chcemy, by dostarczane przez nas rozwiązania bezpośrednio przekładały się na rozwój biznesu naszych klientów. Testując bezpłatnie oferowany przez Polskie ePłatności mobilny terminal płatniczy, zwany przez nas mPeP, firmy mogą same przekonać się, że akceptacja kart płatniczych jest dziś łatwa, szybka i dostępna jak nigdy dotąd - wyjaśnia Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

Przetestuj i kup za złotówkę

Dzięki współpracy Polskich ePłatności i Banku BPH,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy