Dołącz do czytelników
Brak wyników

Bank BPH dołącza do kampanii Warto Kartą. Mobilne terminale w promocyjnej cenie 1 zł netto.

Artykuł | 18 marca 2015 |
159
·         Do grona partnerów kampanii Warto Kartą dołączył Bank BPH.

·         Do grona partnerów kampanii Warto Kartą dołączył Bank BPH.

·         Okres rejestracji uczestników programu testowego został przedłużony do 31 marca.

·         Przedsiębiorcy, którzy chcą przez 3 miesiące bezpłatnie testować rozwiązanie mPOS – kompaktowych rozmiarów terminal umożliwiający akceptowanie kart płatniczych za pomocą smartfona – zyskują dodatkową szansę, by zgłosić swój udział w akcji.

·         Dzięki partnerstwu Banku BPH, po zakończeniu testów, przedsiębiorcy będą mogli zakupić urządzenie w promocyjnej cenie 1 zł netto.

·         Kampania Warto Kartą skierowana jest do właścicieli małych i średnich firm, w szczególności z branż prawniczej, medycznej, kosmetycznej, fryzjerskiej i gastronomicznej.

·         Organizatorem kampanii jest Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności, wspierane przez partnerów: Bank BPH, MasterCard oraz firmę Ingenico.

Przedsiębiorcy zyskują dodatkową szansę, by bezpłatnie przez 3 miesiące testować mobilny terminal płatniczy, w skrócie mPOS – rozwiązanie umożliwiające łatwe, szybkie i tanie akceptowanie kart płatniczych. Jest to możliwe dzięki przedłużeniu do końca marca rejestracji do udziału w kampanii Warto Kartą, organizowanej przez Polskie ePłatności przy wsparciu partnerów: Banku BPH, MasterCard oraz firmy Ingenico. Aby wziąć udział w programie testowym, wystarczy do 31 marca zarejestrować firmę na stronie www.wartokarta.pl.

- Niezmiernie cieszy nas zainteresowanie przedsiębiorców udziałem w kampanii Warto Kartą. Chcemy, by dostarczane przez nas rozwiązania bezpośrednio przekładały się na rozwój biznesu naszych klientów. Testując bezpłatnie ofero...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy