Badanie IRCenter: ubezpieczenia w mediach społecznościowych - agenci sobie, a firmy sobie

Aktualności
Potencjalni nabywcy ubezpieczeń są zainteresowani przede wszystkim ubezpieczeniami OC i kalkulatorami OC. Agenci ubezpieczeniowi intensywnie starają się sprzedawać swoje produkty poprzez media społecznościowe. Mimo to firmy ubezpieczeniowe nie pomagają im aktywnie w tej działalności, stawiając raczej na pozyskanie nowych agentów, niż na dołączanie do dyskusji – wynika z najnowszego badania IRCenter.

Potencjalni nabywcy ubezpieczeń są zainteresowani przede wszystkim ubezpieczeniami OC i kalkulatorami OC. Agenci ubezpieczeniowi intensywnie starają się sprzedawać swoje produkty poprzez media społecznościowe. Mimo to firmy ubezpieczeniowe nie pomagają im aktywnie w tej działalności, stawiając raczej na pozyskanie nowych agentów, niż na dołączanie do dyskusji – wynika z najnowszego b...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy