Dołącz do czytelników
Brak wyników

Badanie AdReport: Trendy maj 2014: "Nowe Książęce w kolekcji" kampanią miesiąca [infografika]

Artykuł | 8 lipca 2014 |
172
Aktywność reklamowa w maju we wszystkich badanych kanałach online, tj. na Facebooku, w klasycznym display’u oraz w komunikatorach, była niższa niż przed miesiącem.
Aktywność reklamowa w maju we wszystkich badanych kanałach online, tj. na Facebooku, w klasycznym display’u oraz w komunikatorach, była niższa niż przed miesiącem.
 
Na Facebooku zarejestrowano 135 nowych kampanii. Nastąpiła całkowita wymiana kategorii na podium. W maju najbardziej aktywna reklamowo była kategoria Handel, jej udział w całym torcie wyniósł 29,63%. Na drugim miejscu znalazła się branża Telekomunikacja  z wynikiem 12,59%. Na trzecim natomiast miejsce Higiena i Pielęgnacja (9,63%).
 
Aktywność reklamowa w komunikatorach także była niższa niż w poprzednim miesiącu.  System AdReport odnotował 12 nowych kampanii. Na pierwszym miejscu znalazła się kategoria Motoryzacja z wynikiem 30,77%. Drugie miejsce należało do Higieny i Pielęgnacji (23,08%). Trzecie miejsce w zestawieniu zajęła Telekomunikacja z rezultatem 15.38%.
W klasycznym display’u w maju wyemitowane zostały 3033 nowe kampanie reklamowe. Na czele zestawienia, podobnie jak przed miesiącem, znalazła się branża Handel (14,04%), drugą pozycję zajęła k...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy