Aktywność reklamowa w maju we wszystkich badanych kanałach online, tj. na Facebooku, w klasycznym display’u oraz w komunikatorach, była niższa niż przed miesiącem.
Aktywność reklamowa w maju we wszystkich badanych kanałach online, tj. na Facebooku, w klasycznym display’u oraz w komunikatorach, była niższa niż przed miesiącem.
Na Facebooku zarejestrowano 135 nowych kampanii. Nastąpiła całkowita wymiana kategorii na podium. W maju najbardziej aktywna reklamowo była kategoria Handel, jej udział w całym torcie wyniósł 29,63%. Na drugim miejscu znalazła się branża Telekomunikacja z wynikiem 12,59%. Na trzecim natomiast miejsce Higiena i Pielęgnacja (9,63%).
Aktywność reklamowa w komunikatorach także była niższa niż w poprzednim miesiącu. System AdReport odnotował 12 nowych kampanii. Na pierwszym miejscu znalazła się kategoria Motoryzacja z wynikiem 30,77%. Drugie miejsce należało do Higieny i Pielęgnacji (23,08%). Trzecie miejsce w zestawieniu zajęła Telekomunikacja z rezultatem 15.38%.
W klasycznym display’u w maju wyemitowane zostały 3033 nowe kampanie reklamowe. Na czele zestawienia, podobnie jak przed miesiącem, znalazła się branża Handel (14,04%), drugą pozycję zajęła kategoria Media, książki, cd i dvd (11,33%), na ostatniej pozycji uplasowała się zaś Telekomunikacja (10,83%).
Wyniki badania AdReport: Trend...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły