W swoich najnowszych badaniach porównywarka cen idealo.pl postanowiła sprawdzić, jakie rozwiązania logistyczne wprowadzają polscy sprzedawcy. W tym celu przeanalizowano 50 najpopularniejszych sklepów internetowych współpracujących z idealo i posiadających swoją siedzibę oraz magazyny dostawcze w Polsce.*
POLECAMY
W raporcie zbadano, czy sprzedawcy pozostawiają swoim klientom wiele alternatyw dotyczących czasu lub miejsca dostarczenia przesyłki oraz czy uwzględniają indywidualne preferencje konsumentów dotyczące wyboru możliwości odbioru ich zamówienia.
Rozwój handlu internetowego w Polsce niesie za sobą nie tylko szansę dla sprzedawców, lecz pozytywnie a także na branżę logistyczną. W poszukiwaniu nowych rozwiązań mających sprostać oczekiwaniom sprzedawców i klientów, dostawcy tacy jak Paczkomaty InPost oraz wiodące firmy kurierskie, takie jak DPD lub UPS awansują do innowatorów rynku e-commerce. W ten sposób obie branże wzajemnie się napędzają. Konsumenci korzystają na tym za sprawą szybszego i indywidualnie dostosowanego dostarczenia przesyłki. Dzięki temu zakupy w Internecie stają się jeszcze łatwiejsze, zaś relatywnie nowe gałęzie e-commerce jak sprzedaż mebli lub artykułów spożywczych, rozwijać się mogą szybciej niż do tej pory.
Jednocześnie logistyka jest także piętą achillesową handlu internetowego – mało który z negatywnych faktorów pozostawia u klientów tak złe wrażenie z c...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!