Dom mediowy Mindshare Polska z 40 proc. wzrostem obrotów (2013 vs 2012) odnotował znaczący awans w najnowszym raporcie RECMA. Firma obsługując budżety o wartości 274 mln euro uplasowała się na 4. pozycji zestawienia najbardziej dochodowych domów mediowych w Polsce tuż za agencjami: MEC, MediaCom i Starcom.
POLECAMY
Dom mediowy Mindshare osiągnął największą dynamikę wzrostu wśród wszystkich firm sklasyfikowanych w pierwszej dziesiątce raportu RECMA. Niezmiennie na czele zestawienia grup komunikacyjnych w Polsce z 41 proc. udziałem w rynku jest GroupM, struktura negocjacyjna należąca do WPP współtworzona przez domy mediowe Mindshare Polska, MEC, MediaCom, Maxus i The Media Insight.
Na pierwszych dwóch miejscach zestawienia najbardziej dochodowych agencji w Polsce uplasowały się domy mediowe należące do GroupM: MEC i MediaCom. Liderem rankingu RECMA, podobnie jak w ubiegłym roku, jest MEC z obrotami na poziomie 440 mln euro (10 proc. wzrost w porównaniu do 2012 r.). Na drugą pozycję awansował MediaCom, osiągając 12 proc. wzrost wartości obsługiwanych budżetów (337 mln euro). Ubiegłoroczny wicelider rankingu – Starcom, odnotowując 5 proc. spadek wartości obrotów, zajął 3. miejsce w rankingu z obrotami na poziomie 292 mln euro. Mindshare, odnotowując obroty na poziomie 274 mln euro awansował na 4. pozycję z 6. miejsca. Wysoka czwarta lokata Mindshare Polska w zestawieniu RECMA to najlepszy wynik domu mediowego od 2002 roku.
– Najnowsze dane...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!