Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

22 września 2017

Awans Macieja Kapuścińskiego w Result Media

216
Maciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketingu internetowego Result Media, awansował na stanowisko Dyrektora w Dziale Realizacji Kampanii Reklamowych.

Wraz z dynamicznym rozwojem agencji i znacznym zwiększeniem liczby zatrudnionych pracowników zarząd Result Media podjął decyzję o zmianach w strukturze, dzięki którym usprawniony został proces realizacji kampanii reklamowych. Na stanowisko Dyrektora zespołu realizacji awansował Maciej Kapuściński, który do tej pory pełnił obowiązki Managera.Na nowym stanowisku odpowiadaza koordynację pracy Działu Realizacji Kampanii Reklamowych.

POLECAMY

Wraz z awansem, zakres kompetencyjny został znaczenie poszerzony, tym samym Maciej będzie miał bezpośredni wpływ na procesy związane ze strategicznymi działaniami firmy w obszarze zarządzania, mentoring i wpływ na mianowanie menagerów średniego szczebla, kreowanie polityki rekrutacyjnej oraz decyzji rozpoczęcia współpracy z nowymi klientami. Do jego zadań należy również budowanie relacji z grupą strategicznych klientów agencji.

Maciej Kapuściński swoją karierę zawodową rozpoczynał wARBOmedia w dziale SEM(Logicsearch), następnie pracował w  OMD/PHD Media Directionjako Starszy Specjalista ds. SEM. Dalszy rozwój jego kariery był związany z grupą Agora, gdzie pracował jako SEM Manager. Doświadczenie zawodowe zdobył dzięki pracy przy kampaniach dla takich klientów jak AXA Direct, Unilever Polska oraz Toyota Motor Poland. W Result Media Kapuściński planował i realizował takie kampanie dla m.in. Eden Springs, Kino Świat czy Inter Cars.

To bardzo ważny awans w naszej strukturze. Dział realizacji jest głównym atutem naszej agencji, dzięki któremu nasi klienci osiągają ponadprzeciętne wyniki swoich kampanii i polecają nas kolejnym podmiotom. Poświęcamy szczególnąuwagę, by w zespole realizacji pracowali wybitni specjaliści z szeroką wiedzą z zakresu narzędzi pozwalających realizować efektywne kampanie reklamowe. Strategia braku jakichkolwiek kompromisów w zakresie jakości naszych usług, pozwala nam rozwijać długofalowe relacje klientami przy jednoczesnym rozwoju ich wiedzy i świadomości realnych możliwości jakie daje marketing intern...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy