W świecie reklamy audio jest zresztą wiele analogii w stosunku do wideo online. W obu przypadkach mamy do czynienia z migracją tradycyjnych kreacji z offline do online.
POLECAMY
Na obu rynkach działają podmioty, za którymi stoją duzi gracze w postaci tradycyjnych stacji telewizyjnych czy stacji radiowych.
Również analogię można dostrzec w zakresie User Generated Content. Zarówno wideo, jak i audio dają możliwość wyrażenia siebie i tworzenia autorskiego contentu, czy to poprzez kanały wideo na YouTubie czy podcasty.
Reklama audio ze względu na swoją unikalność ma wiele cech niedostępnych dla innych formatów obecnych w internecie, co sprawia, że jest interesującym rozwiązaniem dla marketerów. Daje bowiem możliwości, które dotychczas nie były dostępne, a wykorzystując je mogą oni angażować użytkowników w nieznany im dotąd sposób.
Mamy więc cały szereg możliwości zarezerwowanych wyłącznie dla audio online.
Przede wszystkim kuszącym rozwiązaniem może być możliwość zaistnienia ze swoją reklamą na urządzeniach, na których poza audio inne formaty tec...