Dołącz do czytelników
Brak wyników

ATM FX nagrodzona za efekty specjalne w filmie „The Big Leap”!

Artykuł | 17 października 2014 |
80
Spółka ATM FX zdobyła nagrodę podczas Lund International Architecture Film Festival za realizację najlepszych efektów specjalnych w polsko-szwedzkiej krótkometrażowej produkcji Kristoffera Rusa „The Big Leap”. Prace trwały przez 9 miesięcy i w całości zostały zrealizowane w ATM FX w Warszawie.

Spółka ATM FX zdobyła nagrodę podczas Lund International Architecture Film Festival za realizację najlepszych efektów specjalnych w polsko-szwedzkiej krótkometrażowej produkcji Kristoffera Rusa „The Big Leap”. Prace trwały przez
9 miesięcy i w całości zostały zrealizowane w ATM FX w Warszawie.

 

 

Skandynawski Lund International Architecture Film Festival, odbywa się we wrześniu każdego roku. Przez tydzień jest możliwość nie tylko obejrzenia ciekawych filmów długo
i krótkometrażowych, dokumentalnych i fabularnych,  ale także wzięcia udziału w licznych seminariach, debatach, wystawach, wykładach i warsztatach. To 7 dni, podczas których zaproszeni eksperci ze Skandynawii i innych krajów mogą dzielić się wiedzą i doświadczeniem w produkcji filmów i odkrywać ich nowe formy.

Od 2011 roku organizatorzy festiwalu przyznają nagrody The ArchFilmLund Prize w trzech kategoriach: Najlepszy film dokumentalny, Najlepsze efekty specjalne i Najlepsza scenografia.
"The Big Leap" dostał nagrodę za Najlepsze efekty specjalne. Jury po raz kolejny docenia ten film za połączenie świata filmu z efektami specjalnymi. „The Big Leap” zdobył wcześniej już nagrody, między innymi podczas Krakowskiego Festiwalu Filmowego czy Los Angeles Movie Awards.

 „The Big Leap był wyjątkowo ambitnym przedsięwzięciem - prezentuje niespotykany w Polsce  rozmach. Cały film powstawał przy użyciu technologii green box. Prawdziwi są aktorzy
i elementy scenografii, natomiast przestrzeń wokół nich została wykonana komputerowo. Akcja filmu dzieje się na dachu wieżowca, musieliśmy zbudować całe miasto rozpościerające się wokół. Reżyser wraz z operatorem postanowili pokazać wszytko ciągłym, płynnym ruchem kamery. Powstały obraz jest niezwykle hipnotyzujący i stanowił jednocześnie ambitne wyzwanie przed post produkcją . Najbardziej ujęło nas w tym projekcie to, że ogrom efektów komputerowych, i odważnych obrazów, był tylko...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy