Dołącz do czytelników
Brak wyników

Artelit nowym klientem agencji Trol Intermedia

Artykuł | 21 marca 2014 |
214

Artelit, marka należąca do grupy Selena, jednego z największych producentów piany poliuretanowej na świecie, rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Trol Intermedia. Na zlecenie klienta wykonano serwis z katalogiem produktów. Stronę zaprojektowano i wdrożono w oparciu o technologię RWD. Wprowadzone zostały nowe funkcjonalności, m.in. slider i mapę dystrybucji. Do zadań agencji należało także wsparcie copywriterskie. W sieci dostępny jest już nowy serwis pod adresem www.artelit.pl. W najbliższym czasie będzie on wdrażany na rynki zagraniczne. Agencja została wybrana na podstawie konkursu ofert. - Stworzenie nowego serwisu inter...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy