Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 września 2017

Artegence zajmie się kompleksową obsługą digital marki Volkswagen

195
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen w internecie. Ponadto będzie odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.

Poza standardowymi działaniami online, jak kreacja i wdrażanie kampanii internetowych, Artegence będziezarządzać wszystkimi stronami oraz aplikacjami internetowymi marki Volkswagen. Agencja będzie jednocześnie pracować z klientem nad optymalizacją w obszarze UX/CX oraz maksymalizacją satysfakcji klientów, w oparciu oDigital CustomerJourney.

POLECAMY

Jesteśmy w trakcie historycznej zmiany rynku motoryzacyjnego. Nowe technologie pojawiają się niemalże każdego dnia w samochodach Volkswagena. Tak dynamiczny rozwój wymaga precyzyjnych działań, błyskawicznie podejmowanych decyzji oraz opierania się na twardych, dokładnych danych. Wybór agencji Artegence daje nam poczucie, że naszym partnerem zostali profesjonaliści z bardzo wysokimi kompetencjami jeżeli chodzi o Big Data oraz machine learning. A to zdecydowanie obszary, które nadal zamierzamy rozwijać. Ponadto nasi partnerzy z Artegence dobrze rozumieją naszą markę, jej specyfikę oraz sposób myślenia– komentuje Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Bardzo się cieszę, że przekonaliśmy do siebie markę, będącą jednym z największych graczy na światowym rynku motoryzacyjnym. Szczególnie, że pozyskanie klienta z tej bardzo ciekawej, pod kątem komunikacyjnym, branży było jednym z naszych priorytetów. Mam nadzieję,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy