Twórcy aplikacji mobilnej skierowanej do fanów sportu i fitness, Freeletics, powierzyli komunikację e-mail marketingową Optivo, an Episerver Company. Współpraca zakłada połączenie aplikacji mobilnej z całą gamą możliwości, które oferuje platforma do marketingu wielokanałowego optivo® broadmail - dzięki temu oba te kanały mogą się doskonale uzupełniać. Freeletics stawia przede wszystkim na skuteczny onboarding nowych użytkowników oraz zapewnianie wsparcia w trakcie wykonywanych przez nich treningów. Newslettery, stworzone przy użyciu szablonów dostępnych w optivo® broadmail, wysyłane są w siedmiu językach. Współpraca rozpoczęła się bardzo owocnie, o czym świadczą wskaźniki otwarć na poziomie nawet 133%.
POLECAMY
Freeletics pomaga ludziom na całym świecie utrzymać sprawność fizyczną. Ponad 12 milionów zarejestrowanych użytkowników zaufało wspomnianej aplikacji,...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!