Dołącz do czytelników
Brak wyników

Anna Szczepańska: z Interii do Click Republic

Artykuł | 3 czerwca 2015 |
67
Do zespołu agencji e-mail marketingowej Click Republic dołączyła Anna Szczepańska. Nowa Key Account Manager będzie odpowiedzialna za  sprzedaż produktów Click Republic, współpracę z klientami agencyjnymi, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Anna Szczepańska doświadczenie zawodowe zdobywała w tytułach prasowych takich jak  Polskapresse i Harvard Business Review Polska. Od 3 lat karierę zawodową rozwija w  internecie, który z każdym dniem fascynuje ją coraz bardziej. Przed podjęciem pracy w Click Republic związana była z Grupą Interia na stanowisku Key Account Manager oraz z Wirtualną Polską i Money.pl. Szczepańska jest absolwentką  socjologii, uwielbia podróże, sporty zimowe i kuchnię eksperymentalną.
Do zespołu agencji e-mail marketingowej Click Republic dołączyła Anna Szczepańska. Nowa Key Account Manager będzie odpowiedzialna za  sprzedaż produktów Click Republic, współpracę z klientami agencyjnymi, domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.

Anna Szczepańska doświadczenie zawodowe zdobywała w tytułach prasowych takich jak  Polskapresse i Harvard Business Review Polska. Od 3 lat karierę z...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy