Blisko 30% formularzy kontaktowych w Internecie jest wypełnianych błędnie. Co czwarty Internauta źle wpisujący imię i nazwisko, przedstawia się jako bohater filmów i bajek. 10% podanych adresów e-mail jest błędnych.
POLECAMY
Salelifter (Grupa SARE SA), spółka specjalizująca się w marketingu efektywnościowym przeprowadziła analizę 98 tys. formularzy kontaktowych. Celem było sprawdzenie najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników pozostawiających swoje dane do dalszego kontaktu. Analiza została wykonana z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Expectus.
Wyniki analizy wskazują, że najwięcej problemów użytkownikom sprawia poprawne wpisanie adresu zamieszkania (17%) oraz numeru telefonu (13%). Ponad połowa wpisuje nieistniejącą miejscowość, a 45% niewłaściwy kod pocztowy. Prawie 80% błędów, wśród źle podanych numerów telefonów związanych jest z błędami składniowymi, nieistniejącym prefixem lub brakiem numeru.
1 na 10 Internautów wpisując adres e-mail popełnia błędy, takie jak np. błędy leksykalne (38%), niewłaściwe aliasy (26%) czy nieistniejące domeny (21%).
Tworząc formularz kontaktowy należałoby się zastanowić, czy warto pozostawiać pole tekstowe, gdyż 67% popełniających błędy Internautów wykorzystuje to miejsce do wpisywania wulgaryzmów i zbitek literowych.
- Jak widać w procesach generowania danych kontaktowych Internautów mogą pojawić się różne błędy wpływające na jakość pozyskanego rekordu danych. Cieszy fakt, że p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!