Dołącz do czytelników
Brak wyników

"Znajdź Haka na Raka" - ruszył konkurs na projekt kampanii społecznej

Artykuł | 14 kwietnia 2014 |
193
485 osób, 19 dni nieprzerwanej pracy i tylko jeden projekt. Prosto z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji ogłoszono konkurs „Znajdź Haka na Raka”, w ramach którego młodzież zaprojektuje kampanię, mającą na celu edukację społeczeństwa nt. profilaktyki nowotworów układu chłonnego – chłoniaków. Wraz z przedstawieniem briefu, ruszyły prace kreatywne o bez wątpienia największej skali w całej polskiej branży reklamowej.

485 osób, 19 dni nieprzerwanej pracy i tylko jeden projekt. Prosto z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji ogłoszono konkurs „Znajdź Haka na Raka”, w ramach którego młodzież zaprojektuje kampanię, mającą na celu edukację społeczeństwa nt. profilaktyki nowotworów układu chłonnego – chłoniaków. Wraz z przedstawieniem briefu, ruszyły prace kreatywne o bez wątpienia największej skali w całej polskiej branży reklamowej.

POLECAMY

Rozpoczął się konkurs „Znajdź Haka na Raka”. 485 osób, czyli 84 zespoły młodych ludzi ze wszystkich województw w Polsce, pracuje w tym samym czasie nad jednym projektem – kampanią społeczną ukierunkowaną na profilaktykę nowotworową. Efekty tych działań już w czerwcu zobaczy cała Polska.

 

W konkursie „Znajdź Haka na Raka” każdy z zespołów pracuje nad własnym pomysłem kampanii społecznej. Uczestnicy przez prawie miesiąc opracowują koncepcje spotu reklamowego, radiowego, plakatu, hasła reklamowego, a także strony internetowej. Z tych prac Jury Programu już w maju wybierze najciekawszy pomysł, który zostanie następnie zrealizowany i wyemitowany w całej Polsce.

 

„Nawet w światowych agencjach reklamowych, nad koncepcją kampanii pracuje zespół kreatywnych składający się maksymalnie z kilkunastu osób. Tymczasem w konkursie «Znajdź Haka na Raka» mamy aż 485 młodych ludzi i to daje nam niesamowite możliwości, a jednocześnie pokazuje ogromną skalę tego przedsięwzięcia” – komentuje Jerzy Toczyski, Dyrektor Zarządzający GlaxoSmithKline, Partner Strategiczny Programu „Mam Haka na Raka”.

 

Koncepcja konkursu „Znajdź Haka na Raka” czerpie z koncepcji tzw. „burzy mózgów”, zgodnie z którą w jednym czasie grupa ludzi poszukuje wspólnie pomysłów na realizację danego celu, by w końcowym etapie wybrać ten najlepszy. To podejście i zaangażowanie młodzieży, sprawdziło się już bardzo dobrze w poprzednich edycjach Programu. Do tej pory w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” powstało 6 niezwykle kreatywnych i odważnych kampanii. Wśród nich m.in. kampania „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię” w klimacie mafijnego filmu, „Nie wiąż się z papierosem” – o kobiecie, która zawarła związek małżeński ze swoim… nałogiem czy też „Nie pakuj się do trumny...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy