Dołącz do czytelników
Brak wyników

"Jak nawarzyć sobie PR-u", czyli Komu Komunikacja o promocji rynku browarniczego

Artykuł | 20 października 2015 |
174
20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.

20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.

POLECAMY

Spotkanie rozpocznie Łukasz Klimasiński, prezes Browaru Lubicz, który przedstawi działania komunikacyjne związane z ponownym otwarciem tego miejsca. O aktywnościach podejmowanych przez lokalnych producentów piwa, ich sposobach na promocję i rozszerzanie zasięgu opowie Tomasz Rogaczewski, współwłaściciel Pracowni Piwa. Michał Tarasiewicz, organizator Krakowskiego Festiwalu Piwa, odpowie na pytanie, co przyciąga ludzi na festiwale i czy samo piwo wystarczy do wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Natomiast Michał Zębik, autor prowadzonego od ponad 3 lat cyklu felietonów piwnych na łamach “Lounge Magazyn”, przedstawi przegląd działań marketingowych podejmowanych przez różne browary na całym świecie.

- Październik to miesiąc wyjątkowy - studenci wracają na uczelnie, wraz ze zmianą czasu na zimowy wydłużają się wieczory, co sprawia, że lokalne puby wypełniają się po brzegi. Do tego w Monachium obchodzony jest Oktoberfest, wielkie święto piwa. Można odnieść wrażenie, że piwo piją niemal wszyscy. Nic zatem dziwnego, że zaczęliśmy zastanawiać się nad tym, czy piwo i browary w ogóle potrzebują promocji. Na to pytanie odpowiemy podczas najbliższego spotkania - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

- Polacy piją coraz więcej piwa, a pod względem ilości wypitego złotego trunku zajmują coraz wyższe miejsca w światowych rankingach. Nastała moda na browary lokalne i rzemieślnicze, które zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu i proponują smakoszom przeróżne nowe smaki. Festiwale piwa przyciągają tysiące uczestników. Jak wyróżnić się wśród coraz mocniejszej konkurencji? Czy wystarczy po...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy