Dołącz do czytelników
Brak wyników

"Historie na kartę" - nowa internetowa produkcja VML Poland dla Orange z udziałem polskich influencerów

Artykuł | 9 sierpnia 2016 |
201
Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange. Jej bohaterami są znani polscy youtuberzy: Rafał Masny i Robert Pasut (Abstrachuje), Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalena Gawęcka (Madeline Gavi), którzy przenieśli się w czasy średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.  

Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange. Jej bohaterami są znani polscy youtuberzy: Rafał Masny i Robert Pasut (Abstrachuje), Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalena Gawęcka (Madeline Gavi), którzy przenieśli się w czasy średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.  

POLECAMY

– Postanowiliśmy nieco inaczej niż wcześniej opowiedzieć o ofercie Orange na kartę. Kierując komunikację stricte do ludzi młodych z jednej strony zaprosiliśmy do współpracy lubianych i cenionych influencerów, a z drugiej postawiliśmy na akcję w świecie fantasy, aktualnie bardzo modnym i budzącym zainteresowanie – mówi Tomasz Misiukiewicz,  Creative Group Head w VML Poland.

– To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można – powiedział Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych w Orange Polska.
 
Kampania „Historie na kartę” to kolejny pomysł na efektywną współpracę marki Orange z digital influencerami. Poprzednie projekty, takie jak filmowe trailery Cyber Mariana czy „Są lepsze sposoby na zdobycie 6 GB” odbijały się dużym echem, wśród klientów i w branży, w Polsce i na świecie.
 
S...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy