Największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja zatrudnienia Work Service od kwietnia ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.
POLECAMY
Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeniem jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła duży nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego. Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która odzwierciedla nowe pozycjonowanie firmy.
Internet jest dziś narzędziem, z którego Polacy korzystają coraz chętniej, i to bez względu na wiek. Aż 92% naszych pracowników tymczasowych przynajmniej raz w tygodniu aktywnie korzysta z Internetu. Niemal 3/4 z nich posiada smartfony. Kandydaci do pracy, a później nasi pracownicy, doskonale radzą sobie z nowymi technologiami. Wykorzystują ją do komunikacji, zakupów, bankowania i dla rozrywki, a blisko 60% osób za pośrednictwem Internetu poszukuje pracy. Dlatego postawiliśmy na proste rozwiązania online, które ułatwią kandydatowi kontakt z nami, a dzięki temu szybkie znalezienie dla niego pracy. Wystarczy, że kandydat wejdzie na naszą stronę i zostawi kontakt do siebie, a doradca skontaktuje się z nim i zaproponuje oferty dopasowane do jego potrzeb - komentuje Beata Pilichowska, Kierownik Działu Marketingu Work Service S.A.
Work Service swoją kampanią nie tylko zachęca Polak...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!