100 lat historii, 11 tytułów Mistrza Polski, lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy – Legia Warszawa to klub, który budzi wielkie emocje wśród milionów kibiców w Polsce i na całym świecie. Teraz, dzięki player.pl, wszystkie te emocje będzie można odnaleźć w unikatowym formacie serialu dokumentalnego. „(L)egenda” to autorski cykl 30 odrębnych epizodów, które przedstawiają Legię Warszawa oraz emocje jej towarzyszące przez pryzmat historii osób związanych z klubem – począwszy od piłkarzy i kibiców, aż po długoletnich pracowników klubu i jego legendy. Pierwszy odcinek serialu dostępny będzie na player.pl już 16 kwietnia br.
POLECAMY
Klub piłkarski to nie tylko zawodnicy i sztab szkoleniowy. Legia
Warszawa, jej tożsamość i historia, są tego doskonałym potwierdzeniem. Stadion wypełniony rozśpiewanymi kibicami,
oddanie i wierność barwom klubowym, wyrazy szacunku okazywane piłkarzom i legendom
klubu, złość po przegranej oraz euforia po kolejnym wygranym meczu czy zdobytym trofeum, to
tylko nieliczne z emocji jej na co dzień towarzyszących. W jaki sposób Legia postrzegana jest
przez piłkarzy, kibiców i legendy klubu? Co sprawia, że setki tysięcy osób każdego dnia identyfikują
się z nią? Czym Legia jest dla zwykłych ludzi? Odpowiedzi na te i wiele innych
pytań, udzieli serial dokumentalny „(L)egenda”. W 30 unikatowych odcinkach
zostanie zaprezentowana na player.pl tożsamość najbardziej utytułowanego i
najbardziej rozpoznawalnego polskiego klubu piłkarskiego. Bohaterowie poszczególnych
epizodów, wśród których znajdą się m.in. Lucjan Brychczy – legenda klubu, Jakub
Rzeźniczak – kapitan drużyny oraz zwykli kibice tacy jak Ela Mrowińska, której
rodzice nadali imię na cześć Legii, przedstawią historię ukochanego klubu przez pryzmat swoich
własnych przeżyć
i doświadczeń.
Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: Przygotowany przez nas wspólnie serial dokumentalny „(L)egenda” wnosi zupełnie nową jakość na polski rynek sportowych materiałów telewizyjnych. Nigdy wcześniej, w tak obszerny i zróżnicowany sposób, nie została zaprezentowana tożsamość klubu piłkarskiego i emocje mu towarzyszące. Dzięki przygotowanej przez player.pl produkcji, możemy poznać pasję i euforię jaka towarzyszy ludziom, którzy niejednokrotnie są związani z klubem nawet przez kilkadziesiąt lat. Widzowie na całym świecie, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, będą mieli szanse poznać unikatową historii Legii Warszawa. Projekty, takie jak serial (L)egenda, to znakomity sposób wsparcia i uhonorowania organizacji sportowych i wydarzeń, w które sukcesywnie poprzez naszą rozbudowaną ofertę transmisji, będziemy się angażować.
Wśród bohaterów cyklu znaleźli się piłkarze i trenerzy, pracownicy klubu, których zaangażowanie ma kluczowy wpływ na jego funkcjonowanie, słynni fani Legii oraz zwykli kibice, oczekujący z niecierpliwością na każdy kolejny mecz.
Jakub
Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa S.A. powiedział: Jesteśmy bardzo dumni,
że dzięki serialowi dokumentalnemu „(L)egenda” możemy przybliżyć ponad siedmiu
milionom Polaków niezwykłą, wręcz magiczną historię Legii Warszawa. Naszą
odpowiedzialnością jest zaprezentowanie tej już stuletniej historii jak
najszerszemu gronu odbiorców, dodajmy odbiorców na całym świecie. To właśnie było decydującym aspektem podjęcia naszej
współpracy z Player.pl, ponieważ chcieliśmy wybrać medium, które jest w stanie
zrealizować tak potężną misję edukacyjną. Mamy nadzieję, że to unikatowe
przedsięwzięcie zobrazuje najróżniejsze aspekty związane z klubem, niesamowite
emocje i pasję, jaka towarzyszy nam przy Łazienkowskiej na co dzień. Dlatego
też właśnie chcemy je również szeroko komunikować w naszych mediach klubowych.
Liczymy, że widzowie nie tylko dołączą się do wspólnego celebrowania tego pięknego
jubileuszu stulecia Legii Warszawa, ale rozumiejąc legijne DNA, będą w
przyszłości czynnie uczestniczyć w tworzeniu jej nowej historii.
Jednak sam serial dokumentalny to nie wszystko! Już od 16 kwietnia br. wszyscy użytkownicy, którzy zarejestrują się na player.pl będą mogli odwiedzić specjalną stronę dedykowaną 100-leciu L...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!