Dołącz do czytelników
Brak wyników

„Budget Cleaning” według Sodexo

Artykuł | 17 listopada 2014 |
77
Koniec roku to dla wielu firm czas weryfikacji zrealizowanych celów sprzedażowych i poniesionych kosztów. Niekiedy dla marketerów to także okres dylematów. Z jednej strony mają do dyspozycji zaoszczędzony budżet, ale z drugiej - wiedzą, że te środki przepadną bezpowrotnie wraz z nadejściem stycznia. Warto wtedy pomyśleć o wsparciu realizacji planów sprzedażowych poprzez inwestycję w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Z pomocą wszystkim porządkującym swój budżet, przychodzi Sodexo Benefits and Rewards Services, oferując narzędzia dostępne w ramach akcji „Bugdet Cleaning”.

Koniec roku to dla wielu firm czas weryfikacji zrealizowanych celów sprzedażowych i poniesionych kosztów. Niekiedy dla marketerów to także okres dylematów. Z jednej strony mają do dyspozycji zaoszczędzony budżet, ale z drugiej - wiedzą, że te środki przepadną bezpowrotnie wraz z nadejściem stycznia. Warto wtedy pomyśleć o wsparciu realizacji planów sprzedażowych poprzez inwestycję w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Z pomocą wszystkim porządkującym swój budżet, przychodzi Sodexo Benefits and Rewards Services, oferując narzędzia dostępne w ramach akcji „Bugdet Cleaning”.

To miły moment, gdy pod koniec roku znajdujemy w budżecie marketingowym oszczędności, które można jeszcze wykorzystać i na przykład przeznaczyć na akcję wspierającą wyniki sprzedaży. Pozostaje jednak pytanie, na co dokładnie wydać zgromadzone środki, aby rezultat był zadowalający? Czy warto inwestować w działania wizerunkowe, które najczęściej trudno bezpośrednio przełożyć na wyniki sprzedaży, czy może lepiej posiadany budżet wykorzystać na aktywności BTL, które znacznie łatwiej przekuć na zysk.

„Pod koniec roku budżetowego lepszym rozwiązaniem okazują się efektywne działania BTL, takie jak doraźne akcje oparte na sprawdzonych narzędziach motywacyjnych, do których należą kupony i karty przedpłacone. Wykorzystanie ich jako nagrody oznacza oszczędność czasu oraz środków, a dodatkowo wyniki są widoczne w stosunkowo krótkim okresie” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services.

Sodexo pomaga

Od 6 lat Sodexo Benefits and Rewards Services pod koniec roku uruchamia akcję „Budget Cleaning”, przypominając w ten sposób marketerom, że niespożytkowane środki mogą zostać wykorzystane na zakup rozwiązań motywacyjnych lub przeprowadzenie nieskomplikowanej akcji wsparcia sprzedaży. W ramach oferty promowane są znane, cenione i w tym przypadku także najbardziej efektywne oraz uniwersalne narzędzia nieopodatkowane VAT – kupony premiowe i karty przedpłacone. Są one doskonałą formą nagrody w różnego rodzaju akcjach wsparcia sprzedaży, także w tych krótkoterminowych.

Nagrody z korzyścią dla obu stron

Gdy firmy dysponują ograniczonym budżetem przeznaczonym na wsparcie sprzedaży, wiele z nich dogłębnie analizuje kwestię wartości i ilości oferowanych gratyfikacji. Zazwyczaj właśnie to ta pozycja stanowi znaczący udział w ogólnych kosztach projektu, zwłaszc...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy