„Budget Cleaning” według Sodexo

Aktualności
Koniec roku to dla wielu firm czas weryfikacji zrealizowanych celów sprzedażowych i poniesionych kosztów. Niekiedy dla marketerów to także okres dylematów. Z jednej strony mają do dyspozycji zaoszczędzony budżet, ale z drugiej - wiedzą, że te środki przepadną bezpowrotnie wraz z nadejściem stycznia. Warto wtedy pomyśleć o wsparciu realizacji planów sprzedażowych poprzez inwestycję w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Z pomocą wszystkim porządkującym swój budżet, przychodzi Sodexo Benefits and Rewards Services, oferując narzędzia dostępne w ramach akcji „Bugdet Cleaning”.

Koniec roku to dla wielu firm czas weryfikacji zrealizowanych celów sprzedażowych i poniesionych kosztów. Niekiedy dla marketerów to także okres dylematów. Z jednej strony mają do dyspozycji zaoszczędzony budżet, ale z drugiej - wiedzą, że te środki przepadną bezpowrotnie wraz z nadejściem stycznia. Warto wtedy pomyśleć o wsparciu realizacji planów sprzedażowych poprzez inwestycję w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Z pomocą wszystkim porządkującym swój budżet, przychodzi Sodexo Benefits and Rewards Services, oferując narzędzia...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy