Dołącz do czytelników
Brak wyników

Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig otwierają nową agencję kreatywną - Dziadek do orzechów

Artykuł | 22 lutego 2017 |
227
Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig to osoby od dawna związane z rynkiem reklamowym. Pierwszy z nich, wcześniej zajmował się planowaniem strategicznym w VML Poland oraz Adam&Eve/DDB London. Tomasz Gębala pracował jako art director i kreatywny w VML Poland oraz K2. Konrad Helwig ma za sobą długoletnią współpracę z wieloma krakowskimi agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i obsługi klienta.

Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig to osoby od dawna związane z rynkiem reklamowym. Pierwszy z nich, wcześniej zajmował się planowaniem strategicznym w VML Poland oraz Adam&Eve/DDB London. Tomasz Gębala pracował jako art director i kreatywny w VML Poland oraz K2. Konrad Helwig ma za sobą długoletnią współpracę z wieloma krakowskimi agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i obsługi klienta.

POLECAMY

Pracowali m. in. przy tworzeniu kampanii dla takich marek jak: PZU, Orange, Red Bull, Volkswagen, TicTac, Kross, Danone, Żywiec Zdrój, Guess, Stock Prestige, BP czy ING. W grudniu zdobyli złotego i brązowego Mixxa za Kampanię Szukamy Mamy dla Wiosek Dziecięcych SOS. W ich portfolio znajdują się także nagrody KTR, Effie, wygrana w Young Creative Planners czy nominacja w Cannes Lions.

Tajną bronią agencji jest fotel dziadka - jego historię przedstawia krótki spot:

"Dziadek" ma już na koncie kilka wygranych przetargów, których efekty będą publikowane w najbliższych miesiącach. Agencja odpowiada także za realizację ostatnich spotów telewizyjnych dla SOS Wioski Dziecięce, w tym ostatniej edycji kampanii Szukamy Mamy:

Od Alberta:

W pracy w Dziadku skupiam się na połączeniu tego, co najlepsze w nowoczesnej i oldschoolowej reklamie. Historia reklamy oraz najnowsze badania i narzędzia to moim zdaniem klucze do budowania silnych marek. Jako planner nie chcę zajmować się jedynie mapowaniem kanałów dla kampanii, siedząc za biurkiem w biurze. Nie chcę zanudzać klientów 50 slajdami o tym jak publikować treści na FB. Zawsze w naszej pracy nawiązujemy kontakt z przedstawicielami grupy docelowej, aby poznać ich postawy i podejście do danej kategorii. Takie działanie pozwala nam tworzyć celne komunikaty oraz wyzwala kreację ze standardowego myślenia o produkcie. Dzięki temu nie powielamy standardów dla danej kategorii, tylko je tworzymy, odkrywamy nowe.

 

Od Tomka:

Agencja reklamowa to nie działy przesyłające pomiędzy sobą maile. To mechanizm działający jedynie, gdy różne profesje pracują razem, przy jednym biurku. Każdy może przedstawić swoje uwagi, podsunąć pomysł lub poddać w wątpliwość to już zostało przygotowane. Tak działamy w Dziadku do orzechów – każdy z nas jest specjalistą w swojej dziedzinie, jednak świeże spojrzenie innej osoby zawsze t...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy