Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.
POLECAMY
Kampania wizerunkowa „LifeACT” zostanie podzielona na etapy. Pierwszy obejmie konkurs dla ambasadorów marki, których zadaniem jest przedstawienie historii z produktami producenta w tle. Kolejnym krokiem jest organizacja konkursu dla młodych talentów ze szkół filmowych i reklamowych. Najlepsi twórcy na podstawie nadesłanych opowieści napiszą scenariusze oraz zekranizują je. Na zwycięzców dwóch rywalizacji czeka...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!