Dołącz do czytelników
Brak wyników

Akcja filmowa "LifeACT" Philips Polska od OS3

Artykuł | 28 maja 2014 |
179
Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.

Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.

Kampania wizerunkowa „LifeACT” zostanie podzielona na etapy. Pierwszy obejmie konkurs dla ambasadorów marki, których zadaniem jest przedstawienie historii z produktami producenta w tle. Kolejnym krokiem jest organizacja konkursu dla młodych talentów ze szkół filmowych i reklamowych. Najlepsi twórcy na podstawie...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy