Dołącz do czytelników
Brak wyników

airberlin stawia na optivo w międzynarodowej komunikacji e-mailowej

Artykuł | 19 listopada 2014 |
79
[b]Airberlin, druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech, zaufała e-mail marketingowi i wielokanałowości w wydaniu platformy optivoŸ broadmail. Poza wysyłką do niemieckojęzycznej części Europy, międzynarodowa współpraca partnerów obejmuje teraz również kraje takie jak Polska, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Włochy i USA. [/b]
[b]Airberlin, druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech, zaufała e-mail marketingowi i wielokanałowości w wydaniu platformy optivoŸ broadmail. Poza wysyłką do niemieckojęzycznej części Europy, międzynarodowa współpraca partnerów obejmuje teraz również kraje takie jak Polska, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Włochy i USA. [/b]

Całokształt wyglądu i funkcjonowania komunikacji e-mailowej został całkowicie przebudowany w celu dostosowania do urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Jednocześnie położono duży nacisk na umożliwienie maksymalnej indywidualizacji komunikacji  z respondentami. W tym celu airberlin korzysta także z [b]Post-Click Tracking optivoŸ broadmail.[/b]

Airberlin należy do liderów wśród europejskich linii lotniczych. Zapewnia połączenie pomiędzy 171 międzynarodowymi destynacjami i przewozi ponad 31.5 milionów pasażerów.

W przyszłości [b]optivoŸ broadmail[/b] będzie stosowane  do prowadzenia wszystkich kampanii e-mail marketingowych z klientami airberlin. Celem współpracy jest podjęcie kolejnego kroku w kierunku większej indywidualizacji i profesjonalizacji komunikacji e-mailowej firmy, który rozpocznie się wysyłką newsletterów w 17 krajach i w 12 wersjach językowych.

 Międzynarodowa komunikacja e-mailowa będzie prowadzona przy wykorzystaniu szablonów stworzonych specjalnie na potrzeby airberlin. W ten sposób możliwe jest zapewnienie pełnej zgodności i harmonijności wizualnej oraz użytkowej z designem firmy. Natomiast dzięki wysokiej wydajności [b]Content Management System optivoŸ broadmail[/b], airberlin może po prostu wgrywać odpowiednie obrazy dla każdego nowego newslettera i wprowadzać tekst na zasadzie kopiuj-wklej. Rozmieszczenie różnych elementów realizowane jest już w ramach samego systemu, dzięki czemu ich przedstawienie jest perfekcyjnie spójne za każdym razem. Ponadto, wraz z modułem [b]Mobile Fusion,[/b] wyświetlanie wszystkich treści jest automatycznie dostosowane do różnych ekranów smartfonów i tabletów. Funkcja [b]Mobile Preview [/b]pozwala natomiast sprawdzić przed wysyłką wygląd i funkcjonalność na wszystkich popularnych urządzeniach mobilnych.
 
Jednocześnie, airberlin korzysta z licznych zindywidualizowanych opcji dostarczanych przez [b]optivoŸ broadmail[/b]. Idealnie sprofilowane dotarcie do odbiorców jest wynikiem analiz w cz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy