Prawdą jest, że rozwój sztucznej inteligencji przybiera na sile, coraz więcej użytkowników deklaruje, że w pracy oraz w czasie wolnym wspiera się technologią AI. Niemal codziennie pojawiają się informacje o aktualizacjach narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
Z badania online przeprowadzonego przez Deloitte w sierpniu br., na próbie 2000 respondentów (n=2000) wynika, że 47% osób słyszało o generatywnej AI. W grupie wiekowej 18–24 lata, korzystanie z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji deklaruje 80% badanych. Im starszy jest respondent, tym mniejsza jest świadomość tego, czym jest generatywna AI i jakie ma zastosowania. W grupie badanych w wieku 55–65 lat znajomość tej technologii to 22%.
Aż 40% respondentów zadeklarowało, że korzysta ze sztucznej inteligencji przynajmniej raz w tygodniu, zarówno do celów prywatnych, jak i zawodowych. Najczęściej używane są na...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!