Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet. Wystarczy wejść na stronę nn.pl.
POLECAMY
Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami. – Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe – wyjaśnia Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientemw Nationale-Nederlanden.
Każdybez wychodzenia z domu może skorzystać z wideo-czatu przez stronę internetowąwww.nn.pl. Taka forma kontaktu może być szczególnie cenna dla przyszłych klientów, którzy dopiero zapoznają się z ofertą Nationale-Nederlanden. Agenci Online są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00, a jeśli klient potrzebuje, może umówić się na spotkanie online nawet w weekend.
Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzieczekał na klienta i odbędzie się spotkanie.
Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ek...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!