Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

2 października 2017

Agencja They.pl nawiązała współpracę z marką Łukasza Jemioła

215
Agencja digital marketingu They.pl nawiązała współpracę z polskim projektantem mody – Łukaszem Jemiołem. Do zadań agencji należy prowadzenie działań performance marketingowych w social mediach, które skupiają się najnowszej kolekcji.

Pokazprezentujący kolekcjęŁukasza Jemioła jesień–zima 2017/2018 odbył się 27 września w praskiej Drukarni. Za działania online dla tej kolekcji odpowiada agencjaThey.pl.

POLECAMY

Prowadzenie działań digital marketingowychwspierających e-commerce w branży fashion jest wręcz niezbędne. Cieszymy się z podjęcia współpracy z klientem, który przykłada najwyższą wagę nie tylkodo kreatywnej części swojego biznesu, ale ma 100-procentową świadomość tego, jak ważne są działania online, w tym oczywiście marketing w internecie– komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.

Agencja stworzyła kreacje graficzne, sklep na Facebooku (fanpage marki: @LukaszJemiol) oraz będzie prowadziła działania performance marketingowe w social mediach marki.

Chcemy zapewnić naszym klientom największą wygodę zakupów kolekcji jesień–zima 2017/2018 w social mediach. Cieszymy się, że nasze cele są realizowane przez zespół specjalistów The...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy