Pokazprezentujący kolekcjęŁukasza Jemioła jesień–zima 2017/2018 odbył się 27 września w praskiej Drukarni. Za działania online dla tej kolekcji odpowiada agencjaThey.pl.
POLECAMY
Prowadzenie działań digital marketingowychwspierających e-commerce w branży fashion jest wręcz niezbędne. Cieszymy się z podjęcia współpracy z klientem, który przykłada najwyższą wagę nie tylkodo kreatywnej części swojego biznesu, ale ma 100-procentową świadomość tego, jak ważne są działania online, w tym oczywiście marketing w internecie– komentuje Maciej Miszczuk, wiceprezes i współzałożyciel They.pl.
Agencja stworzyła kreacje graficzne, sklep na Facebooku (fanpage marki: @LukaszJemiol) oraz będzie prowadziła działania performance marketingowe w social mediach marki.
Chcemy zapewnić naszym klientom największą wygodę zakupów kolekcji jesień–zima 2017/2018 w social mediach. Cieszymy się, że nasze cele są realizowane przez zespół specjalistów The...