Dołącz do czytelników
Brak wyników

Agencja marketingowa DDS Poland powiększa zespół i rozbudowuje swoją ofertę

Artykuł | 27 czerwca 2017 |
0 319
Do ponad 20-osobowego zespołu trójmiejskiej agencji marketingowej DDS Poland dołączyło trzech kolejnych specjalistów. Anna Kamińska oraz Maciej Pokrywczyński swoim doświadczeniem wesprą dział kreacji. Z kolei Ala Woźniak zajmie się budowaniem i realizacją działań związanych z rozwojem nowej oferty agencji skupionej wokół działu komunikacji.

Do ponad 20-osobowego zespołu trójmiejskiej agencji marketingowej DDS Poland dołączyło trzech kolejnych specjalistów. Anna Kamińska oraz Maciej Pokrywczyński swoim doświadczeniem wesprą dział kreacji. Z kolei Ala Woźniak zajmie się budowaniem i realizacją działań związanych z rozwojem nowej oferty agencji skupionej wokół działu komunikacji.

POLECAMY

Dynamiczny rozwój działającej ponad 11 lat na rynku agencji marketingowej DDS Poland przynosi kolejne zmiany mające związek z rozbudową struktury firmy oraz jej oferty. W ciągu ostatnich miesięcy do agencji dołączyło kilku specjalistów. Wśród nich znalazła się Anna Kamińska, graficzka specjalizująca się m.in. w ilustracjach, która wspiera działania kilkuosobowego zespołu kreatywnych w zakresie koncepcji i tworzenia identyfikacji wizualnych, animacji i designu stron internetowych. Swe struktury powiększył również dział informatyczny. Realizacjami związanymi z wdrażaniem architektury stron i Responsive Web Designu zajmuje kolejny nowy specjalista z zakresu inżynierii systemów operacyjnych i aplikacji internetowych, Maciej Pokrywczyński.

W maju, w związku z działaniami zmierzającymi do stworzenia w pełni zintegrowanej oferty marketingowej, agencja rozbudowała również dział komunikacji uzupełniając go o ofertę PR i Social Mediów. Pieczę nad nowymi realizacjami objęła Ala Woźniak, Head of PR w DDS Poland, od ponad 9 lat związana z PR-em.

– Choć zakres naszych usług, wiedza i dostęp do najnowszej technologii pozwala nam na realizację działań, w ramach których klient może liczyć na szeroki dobór narzędzi i na spójność przekazu, zawsze staramy się podkreślać, że za naszymi rozwiązaniami stoją lud...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy