Agata Szybilska zostaje Managing Director agencji The Digitals
POLECAMY
The Digitals doskonali strukturę firmy
The Digitals rośnie i rozwija przy tym swoje struktury i ofertę. W wyniku zmian, spółka powołała na stanowisko dyrektora zarządzającego The Digitals dotychczasową dyrektor Client Service – Agatę Szybilską. Agencji pod nowym kierownictwem zależy na tworzeniu efektywnych, a zarazem kreatywnych rozwiązań interaktywnych w ramach oferowanych usług w obszarze strategii, user experience, designu, kreacji, e-commerce i social media.
„Na rynku znajduje się wiele narzędzi oraz rozwiązań online. Za kluczowe stawiamy sobie optymalny i skuteczny ich dobór, zapewniając maksymalne dotarcie z ciekawym przekazem przy zachowaniu minimalnych kosztów. Stawiamy na cel i za niego chcemy brać odpowiedzialność.”
Agata Szybilska, Managing Director The Digitals
Szybilska od 8 lat pracuje w branży na stanowiskach managerskich w Arc Worldwide, FireFly Creation czy EVO, a ostatecznie The Digitals, dla takich marek jak: Nike, Sony, Lenovo, Logitech, Millennium, AXA Ubezpieczenia oraz AXA Polska, PKN Orlen, Nestle Polska S.A., Kraft Foods Polska, Unilever...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!