Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aflofarm powierzył Mindshare budżet mediowy na 2015 rok

Artykuł | 8 października 2014 |
164
Mindshare Polska już czwarty rok z rzędu zaplanuje media dla Aflofarm – największego polskiego reklamodawcy. W 2015 roku dom mediowy będzie niezmiennie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych marketera, ale także za część aktywności Aflofarm w internecie. Współpraca została przedłużona bez przetargu.
Mindshare Polska już czwarty rok z rzędu zaplanuje media dla Aflofarm – największego polskiego reklamodawcy. W 2015 roku dom mediowy będzie niezmiennie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych marketera, ale także za część aktywności Aflofarm w internecie. Współpraca została przedłużona bez przetargu.

– Największy polski reklamodawca ponownie powierzył nam swój budżet mediowy. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń, bez przeglądu ofert, spółka Aflofarm zdecydowała się na przedłużenie z nami współpracy na przyszły rok, podpisując umowę już w październiku. To ogromny sukces zespołu Mindshare – wyraz uznania dla znakomitej pracy całego teamu, wynikającej z ogromnego doświadczenia, doskonałej znajomości potrzeb i oczekiwań Klienta oraz siły negocjacyjnej. Kontrakt ten cieszy szczególnie, ponieważ nasz wieloletni Klient, o współpracę z którym zabiega niejedna firma, zdecydował się na rozszerzenie zakresu działań, powierzając nam tradycyjnie obsługę budżetu telewizyjnego, ale także częściowo internetowego. Tym optymistycznym akcentem wejdziemy w 2015 rok, który będzie jednocześnie czwartym r...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy