Dołącz do czytelników
Brak wyników

AdTrends sierpień 2014: 41% internautów używa bankowości mobilnej

Artykuł | 17 września 2014 |
207
Rosnąca popularność produktów finansowych oraz aplikacji bankowych wśród internautów sprawiła, że w sierpniowych AdTrendsach postanowiliśmy skupić się na ich użytkownikach. W październiku pokażemy, które banki obsługują najlepiej swoich klientów (badanie obsługi klienta).

Rosnąca popularność produktów finansowych oraz aplikacji bankowych wśród internautów sprawiła, że w sierpniowych AdTrendsach postanowiliśmy skupić się na ich użytkownikach. W październiku pokażemy, które banki obsługują najlepiej swoich klientów (badanie obsługi klienta).

POLECAMY

Sierpień miesiącem mobile?

9 września świat ujrzał nowy model iPhone’a z większym wyświetlaczem oraz rewolucyjny (wg Apple) system płatności mobilnej. Jak widać w Cupertino zauważono w końcu trend, który wyznacza nowy standard obsługi finansowej – coraz więcej osób płaci mobilnie, mając bank zawsze pod ręką, a większe ekrany to więcej możliwości dla aplikacji (w tym finansowych). Responsywność stanowi tu kluczowy aspekt wygody korzystania z usług, co z kolei zauważył ING Bank Śląski, tworząc specjalnie dedykowaną na tablety wersję swojego serwisu - ING Bank Mobile HD. Ponadto w Polsce wprowadzono długo oczekiwane topowe modele Windows Phone z nowym systemem 8.1. Platforma ta cały czas rozwija się i budzi zainteresowanie zarówno wśród nowych użytkowników, jak i posiadaczy wcześniejszych telefonów z logo NOKIA. Przełom sierpnia i września to również czas, w którym Microsoft podejmuje decyzję o zaprzestaniu używania nazwy fińskiego producenta.

Z najnowszego badania AdTrends można dowiedzieć się m.in. o tym, że:

reklamy w newsletterach radzą sobie coraz lepiej na mobile  zwiększa się celowe korzystanie z reklam na portalach i w aplikacjach mobilnych  na YouTube kampania kanału Nokia Polska „Poznaj Windows Phone 8.1” wraz z ponad milionem wyświetleń zostawiła inne reklamy daleko w tyle Facebook goni YouTube - ubiega się o pierwsze miejsce w zestawieniu najpopularniejszych serwisów wśród polskich internautów  41% internautów, wśród których dominują mężczyźni w wieku 25-34 lat z dużych miast, korzysta z mobilnych rozwiązań finansowych Korzystamy z bankowych aplikacji ze względu na...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy