Dołącz do czytelników
Brak wyników

AdLocal - nowa agencja specjalizująca się w marketingu lokalnym

Artykuł | 16 maja 2017 |
205
Na polskim rynku pojawiła się agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.

Na polskim rynku pojawiła się agencja AdLocal. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.

POLECAMY

Celem projektu jest stworzenie platformy, gromadzącej w jednym miejscu wszystkie innowacyjne narzędzia marketingowe, umożliwiające prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych
do wąskich i precyzyjnych – lokalnych – grup odbiorców. AdLocal skupia w sobie rozwiązania m.in.
z obszarów: display, SEM, social media, mobile, big data, czy digital out-of-home (DOOH).

Marketing lokalny wzbudza coraz szersze zainteresowanie wśród reklamodawców oraz mniejszych lokalnych przedsiębiorstw. Pozwala on na bardzo dokładne dotarcie z ofertą do przedstawicieli grup docelowych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca sprzedaży. Jak pokazują badania, przeprowadzone przez Deloitte w 2015 r., już 30% sprzedaży in-store w Polsce było stymulowane przez działania digital marketingowe (dla porównania w USA ten wskaźnik wyniósł 64%).

Działania jakie proponujemy bazują na znanej już od dawna geolokalizacji. To co nas wyróżnia
...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy