adidas najchętniej udostępnianą marką UEFA EURO 2016

Aktualności
Marka adidas wygrała rywalizację o miano najchętniej udostępnianej w mediach społecznościowych podczas turnieju UEFA EURO 2016™. Pod hashtagiem #FirstNeverFollows adidas wygenerował 1,17 miliona udostępnień we wszystkich kanałach społecznościowych.

Marka adidas wygrała rywalizację o miano najchętniej udostępnianej w mediach społecznościowych podczas turnieju UEFA EURO 2016™. Pod hashtagiem #FirstNeverFollows adidas wygenerował 1,17 miliona udostępnień we wszystkich kanałach społecznościowych.

POLECAMY

Kampania #FirstNeverFollows wyznacza nowe stan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy