Dołącz do czytelników
Brak wyników

Adform wprowadza zintegrowaną platformę do zarządzania danymi (Data Management Platform) dla wydawców i reklamodawców

Artykuł | 9 lipca 2014 |
178

Firma Adform, która niedawno wkroczyła na rynek polski, wprowadza platformę do zarządzania danymi o użytkownikach (DMP) zaprojektowaną tak, aby umożliwić wydawcom monetyzację wiedzy o swojej widowni, zaś agencjom i reklamodawcom dotarcie do szczegółowych grup odbiorców. Rozwiązanie DMP jest całkowicie zintegrowane z innymi technologiami Adform, dzięki czemu stanowi jednolitą platformę do kompleksowego zarządzania reklamą cyfrową dla sprzedawców i kupujących reklamy typu display. Zarówno wydawcy, jak i reklamodawcy mogą używać platformy DMP do gromadzenia szerokich zbiorów danych z licznych źródeł, włączając w to dane z własnych kampani, jak te pochodzące od zewnętrznych dostawców. Rozwiązanie dostarcza potężne narzędzia, dzięki którym można strukturyzować różnorodne zbiory danych w użytkowe i przejrzyste segmenty odbiorców. Co ważniejsze, platforma pozwala reklamodawcom wykorzystywać te dane w DSP Adform (demand side platform), gwarantując tym samym, że budżet reklamowy zostanie rozdysponowany według najlepszych założeń dla kampanii. „Adform utrzymuje bezpośrednie relacje z największymi europejskimi wydawcami, które możemy wykorzystać do promocji marketingu opartego na danych. Dostarczając wydawcom narzędzia do monetyzowania wiedzy na temat ich użytkowników, pomagamy im znajdować nowe źródła przychodu. Jednocześnie reklamoda...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy