Dołącz do czytelników
Brak wyników

Adexon z kampanią dla Aquaphor

Artykuł | 16 grudnia 2016 |
254
Sieć reklamy Adexon realizuje kampanię na Facebooku dla producenta dzbanków do filtrowania wody Aquaphor. Działania reklamowe trwają od 5 do 22 grudnia.

Sieć reklamy Adexon realizuje kampanię na Facebooku dla producenta dzbanków do filtrowania wody Aquaphor. Działania reklamowe trwają od 5 do 22 grudnia.

POLECAMY

Świąteczna kampania promuje nowy produkt firmy – dzbanek filtrujący Aquaphor Onyx z wkładem magnezowym. Promocja polega na odsłonowych działaniach display ze świąteczną grafiką ukazującą nowość marki. Celem kampanii jest dotarcie do matek i osób dbających o zdrowie, dom, rodzinę oraz do promotorów zdrowego trybu życia.

Coraz więcej osób przekonuje się do stosowania filtrów do wody, jednak niewiele z nich wie jak ważne jest, aby zawierał on odpowiednie minerały. Celem filtrów jest oczyszczanie wody, ale nie powinny one pozabawiać jej korzystnych dla organizmu właściwości. Tu na pomoc przychodzi Dzbanek Onyx wyposażony w skład magnezowy, który dostarcza właściwą ilość składników odżywczych, jaką powinna zawierać pita przez nas woda – komentuje Marzena Lewandowska, Dyrektor Marketingu i PR  Aquaphor Poland Sp. z o.o.

Ta kampania promuje nie tylko produkt ale także zdrowy tryb życia. Filtrowana woda staje się coraz bardziej popularna wśród mieszkańców zarówno dużych, jak i mniejszych miast, stąd bardzo ważne dla marki jest szerokie dotarcie do osób, które dbają o zdrowie swoje i swoich bliskich – dodaje Mariusz Maksymiuk CEO Adexon.

Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, p...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy