Dołącz do czytelników
Brak wyników

Adecco Field Marketing z rekordowymi wynikami za 2016 r.

Artykuł | 3 listopada 2016 |
216
Adecco Field Marketing, najszybciej rozwijający się dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.

Adecco Field Marketing, najszybciej rozwijający się dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r. Taki wynik stawia firmę wśród największych dostawców usług outsourcingu zespołów sprzedażowych na polskim rynku.

POLECAMY

W 2016 roku Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i Retail m.in. Procter&Gamble, JTI, RUCH, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC, Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych, oferujących usługi konsultingowe.

Rekordowe wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (Distribution, Pricing, Shelving, Merchandising, Visibility), czyli:

dystrybucji produktów producenta, egzekucji cen (regularnych i promocyjnych), egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych, egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS, kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.

„Nasi klienci doceniają transparentność naszego modelu biznesowego, który jest korzystny dla obu stron – producenci rozliczają się z nami za osiągnięcie dobrych wyników, a my jako zespół mamy motywację do ciągłego usprawniania procesów zarządzania naszymi siłami sprzedaży” – mówi Paweł Królikowski, dyrektor działu Field Marketing, Adecco Poland.

Anna Wicha, Dyrektor Generalny Adecco Poland, dodaje: „Siłą Adecco Field Marketing, jako dostawcy usług outsourcingowych dla firm, jest połączenie elastyczności w budowaniu profesjonalnych zespołów sprzedażowych ze stabilnością i wiarygodnością biznesową całej grupy Adecco. Takie podejście procentuje w wymiarze finansowym, a także buduje niezwykle silny kapitał zaufania, który jest niezbędny przy długofalowej współpracy z naszymi partn...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy