Dołącz do czytelników
Brak wyników

AdCookie odpowiedzialne za kampanię online nowej akcji Marwitu - Marwitalizacja - Mamy parę do działania"

Artykuł | 26 maja 2016 |
188
Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego Marwit chce zadbać o naszą kondycję. AdCookie pomoże w tym, prowadząc kampanię online nowej akcji marki. 12 maja wystartowała kampania promocyjna Marwitalizacja, której hasłem przewodnim jest „Mamy parę do działania”.  Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.

Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego Marwit chce zadbać o naszą kondycję. AdCookie pomoże w tym, prowadząc kampanię online nowej akcji marki. 12 maja wystartowała kampania promocyjna Marwitalizacja, której hasłem przewodnim jest „Mamy parę do działania”.  Przez dwa miesiące, wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w sportowych wyzwaniach, ćwiczyć z trenerami, korzystać z porad dietetyka oraz wygrać wiele nagród.

POLECAMY

Kampania jest kolejnym projektem akcji Marwitalizacji. Tym razem kampania skupi się na dwóch głównych wyzwaniach: dla niej (Bikini Challenge) oraz dla niego (T-shirt Challenge). Przez 6 tygodni uczestnicy będą co tydzień otrzymywać nowe filmy treningowe z wyzwaniami na dany tydzień, które pomogą w osiągnięciu głównego celu, jakim jest realizacja jednego z challenge’y. Podczas akcji uczestnicy będą mogli skorzystać z porad dietetycznych.

Równolegle do ćwiczeń, będzie także prowadzony konkurs na etykietach produktów Marwit – zakup 2 produktów marki i wymyślenie wyzwania pozwolą nam co tydzień wygrać nagrody sportowe.

„Mamy już wiosnę, zaraz nadejdzie lato. Maj wydaje się idealnym miesiącem na podjęcie wyzwań sportowych, ponieważ ćwicząc i zdrowo się odżywiając  przez parę tygodniu, możemy poprawić naszą figurę i zadbać o kondycję. Kampania Marwitalizacja >>Mam parę do działania<< nie skupia się tylko na budowaniu ładnej sylwetki, ale także na dodaniu nam energii do działania. Sądzę, że akcja jest świetnym sposobem do zmotywowania wielu osób do różnego rodzaju aktywności.” – komentuje projekt Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie.

AdCookie będzie odpowiedzialne za realizację kampanii online oraz planowanie i zakup mediów online (reklama display, e-mail marketing, SEM, rich media oraz reklamy na You...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy