Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

5 października 2017

Adam Rudzki i Jarek Maciejek nowym teamem kreatywnym w Artegence

234
Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki i Jarek Maciejek. Adam na stanowisku creative łączy kompetencje koncepcyjne z pracą art directora. Natomiast Jarek pracuje z nim w zespole jako copywriter. Są odpowiedzialni za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.

Adam Rudzki przeszedł do Artegence z agencji Cravtt, w której na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie działu kreatywnego i rozwój jego kompetencji. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i LemonSky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, Namysłów Pils „Dla tych co się znają”. Odpowiadał także za launch i komunikacje cydru „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec. Adam ponadto pracował m.in dla T-Mobile, Saturn, Lays, Pepsi, Mercedes - Benz, Whiskas, Pedigree, PKP S.A, Prudential, Snickers, Mars, Shell, Orbit, mBank, P&G, Allianz, Plus, LOTOS, Pantene, Whirpool, Allegro, Microsoft, Winiary, SKANSKA, PernordRicard, Orange, Starbucks, Tesco.

POLECAMY

Jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych KTR, Effie oraz Mixx. Na początku swojej kariery – jako designer znalazł się dwukrotnie w zestawieniu „Talent 100” by Adweek Magazine. Studiuje fashion communication design w School of Form.

Natomiast Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digitalcreativetakże w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewsk...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy