Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aasa stawia na transparentność na polskim rynku

Artykuł | 12 kwietnia 2017 |
198
Finansowo-technologiczna firma o skandynawskich korzeniach wdraża kolejny element strategii budowy rozpoznawalności. Grupa Aasa, działająca w Polsce od 2012 roku, uruchomiła nową wersję swojej globalnej strony internetowej. Nad koncepcją witryny, dostępnej w języku polskim i angielskim, pracował przez ostatni rok specjalnie dedykowany zespół ekspertów z trzech krajów – Polski, Estonii i Finlandii. Kluczowym elementem portalu są pracownicy firmy.

Finansowo-technologiczna firma o skandynawskich korzeniach wdraża kolejny element strategii budowy rozpoznawalności. Grupa Aasa, działająca w Polsce od 2012 roku, uruchomiła nową wersję swojej globalnej strony internetowej. Nad koncepcją witryny, dostępnej w języku polskim i angielskim, pracował przez ostatni rok specjalnie dedykowany zespół ekspertów z trzech krajów – Polski, Estonii i Finlandii. Kluczowym elementem portalu są pracownicy firmy.

POLECAMY

 

W nowej odsłonie serwisu korporacyjnego aasaglobal.com postawiono na zaprezentowanie sylwetek pracowników oraz ich historii związanych z pracą w firmie. Celem tego nietypowego rozwiązania było pokazanie wartości, jakimi kieruje się Aasa, takich jak transparentność, odpowiedzialność i bezpieczeństwo.

 

Witryna została stworzona w formie kompleksowej wizytówki firmy, aby zarówno potencjalni pracownicy i klienci zainteresowani poznaniem marki, jak również partnerzy biznesowi czy przedstawiciele mediów, znaleźli tu wszelkie interesujące ich informacje. – Dziś wiele firm z branży finansowo-technologicznej pozostaje anonimowa. Chcieliśmy zmienić ten stan rzeczy i wyznaczyć nowy trend na rynku. Stawiamy na pełną przejrzystość w dostępie do informacji o strukturze i modelu działalności firmy. Otwarcie pokazujemy kim jesteśmy, zgodnie z naszym założeniem, aby być bliżej ludzi – mówi Magdalena Pawlak, Marketing Project Manager w Aasa Polska, odpowiedzialna za realizację projektu.

 

Ze względu na specyfikę branży FinTech i sektora pożyczkowego, Aasa podkreśla przynależność do kluczowych organizacji branżowych oraz uwzględnianie problematyki społecznej w swoim działaniu. W nowym serwisie internetowym można odnaleźć informacje dotyczące członkostwa Aasa Polska w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych oraz fakt posiadania Certyfikatu Odpowiedzialnego Biznesu przyznanego w 2015 roku przez ERIF Biuro Informacji Gospodarczej.

 

Na nowym portalu oprócz informacji...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy