Dołącz do czytelników
Brak wyników

A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę? - nowa aktywacja konsumencka Milki

Artykuł | 11 maja 2015 |
217
W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.

W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.

POLECAMY

Konsumenci mogą wziąć udział w promocji na dwa sposoby: po zakupie specjalnej tabliczki czekolady oraz rejestracji w serwisie www.fioletowastrona.pl mogą wysłać jedną z 60 tys. prawdziwych kostek, lub za pomocą kreatora na www.fioletowastrona.pl stworzyć dedykowaną wirtualną kostkę.

Aktywacja wspierana jest zintegrowanymi działaniami obejmującymi 15 sekundowe spoty w ogólnopolskic...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy