82% polskich sprzedawców oferuje płatności e-payment - badanie idealo z komentarzem eksperckim Przelewy24

Aktualności
Według raportu „E-commerce w Polsce 2016” przygotowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska, dla połowy Polaków dostęp do różnych form płatności jest jednym z ważnych kryteriów, którymi kierują się podczas wyboru sklepu internetowego. Nic dziwnego – tego typu mnogość sprawia, że zaufanie klientów do sprzedawców znacznie wzrasta. Jak można dowiedzieć się ze wspomnianego raportu, 29% polskich konsumentów wciąż unika zakupów w Internecie właśnie z obawy o bezpieczeństwo płatności.

Według raportu „E-commerce w Polsce 2016” przygotowanego przez Gemius dla e-Commerce Polska, dla połowy Polaków dostęp do różnych form płatności jest jednym z ważnych kryteriów, którymi kierują się podczas wyboru sklepu internetowego. Nic dziwnego – tego typu mnogość sprawia, że zaufanie klientów do sprzedawców znacznie wzrasta. Jak można dowiedzieć się ze wspomnianego raportu, 29% polskich konsumentów wciąż unika zakupów w Internecie właśnie z obawy o bezpieczeństwo płatności.

POLECAMY

Naprzeciw oczekiwaniom tego typu sceptyków wychodzą płatności e-payment, które gwarantują szybkie i bezpieczne przekazanie pieniędzy do sklepu. Rozwiązanie to cieszy się największą popularnością wśród polskich konsumentów – wybierane jest przez 59% z nich, co ponad dwukrotnie przewyższa odsetek zwolenników tradycyjnego przelewu. Jednak czy idzie to w parze z możliwościami oferowanymi przez polskie sklepy internetowe?Porównywarka cen idealo.pl sprawdziła, ilu sprzedawców z Polski* honoruje płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku.
 

E-payment w 82% polskich sklepów

Powodów, dla których konsumenci tak chętnie korzystają z płatności elektronicznych jest wiele. „Transakcja zakupo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy